Isnin, 28 Februari 2011

Cawangan ADMAA- Sarawak

Assalamualaikum,

Untuk perhatian semua, ADMAA sekarang telah melebarkan sayapnya ke Sarawak... Tahniah diucapkan pada Ustaz Firdaus kerana telah berjaya membuka cawangan kita di sana. Majlis pembukaan telah diadakan pada hari sabtu 26hb Februari 2011 jam 8 pg. Gelanggang tersebut di SMKA Igan, Mukah Sarawak.

Bagi yg tinggal berdekatan Mukah, dan ingin mengetahui lebih lanjut tentang ADMAA blhlah berhubung dgn Ustaz Firdaus di atansedaka@yahoo.com atau berhubung dgn pihak kami di Gurun.

Gambar2 di bawah ini telah di 'copy' dari fb Ustaz Firdaus. Terima kasih dan tahniah sekali lagi dari kami di ADMAA Gurun. Semoga kita bertambah sukses. Amin.






7 ulasan:

  1. tahniah firdaus.jumpa di mukah nnt ya

    BalasPadam
  2. taniah n alhamdulillah admaa dh berkembang sampai ke borneo..

    BalasPadam
  3. tahniah dan alhamdulillah.. tak disangka sampai ke sarawak..

    BalasPadam
  4. tahniah2...kekalkan semangat anda ust.firdaus

    BalasPadam
  5. tahniah atas kejayaan ust firdaus..saya memang menggalakkan seni beladiri nie ada di SARAWAK..saya ada juga dengar 12 org murid ust mendapat bengkong putih?..saya mahu juga tengok ke 12 org pelapis ust tu..

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..kami biasa2 ja disini..murid2 saya pun tak seberapa..masih dalam pembentukan..masih mengharapkan tunjuk ajar dari kawan2 semua.kami mula bertapak pada mac 2010..gelanggang smka igan adalah gelanggang yang ketiga dibuka..buka lawati kami di www.admaamukah.blogspot.com..atau join group kami di FB admaamukah..

    BalasPadam